3 dar kvar...

japps. 3 dar kvar o jobba. sen ska det bli skönt o slippa gå upp 4.30 på morgonen. eller 4.20 som jag gått upp nu när jag har bilen vid nya lyan. hehe.

Igår såg jg 5st rådjur! de är så himlans söta. skönt o få se lite vilda djur även fast man bor i storstad. har nog inte sett älg i storstan nångång dock. o coolast av allt vore ju o se ett LODJUR! de är ju bara sååå tuffa! fniss.

har tagit kort på nya lyan nu. men väntar med o lägga upp dem lite. delvis för att jag inte hinner o sen så får det minsann bli lite överraskning idag när darling helena kommer över o spanar in den =)

Nedu. dax o ta på sig vintermunderingen o gå 10 min till min lilla bil o hoppas på att den startar idag åså......

Har du skickat dina julkort än?

Kommentarer
Postat av: Helena

Hm, blir nog inga julkort skickade för vår del i år. Varken orkar eller har lust tyvärr. :-/

2008-12-10 @ 07:13:31
Postat av: Helena

Hm, blir nog inga julkort skickade för vår del i år. Varken orkar eller har lust tyvärr. :-/

2008-12-10 @ 07:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0