1a December!

Tänk att det är december nu! helt sjukt! fast bra. slutar jobba nästa fredag. jag behöver verkligen vila är helt slut och orkeslös. suck. idag ska jag dock försöka ta mig till gym efter jobbet.

1a december idag. fick öppna första luckan i min bamsekalender nu på morgonen! hehe. klart man ska ha bamses julkalender. det är ju tradition!! o sen ikväll ska jag titta vad det är för julkalender. är den dålig så kommer jag o kolla på sunes juls julkalender istället. haha.

igår köpte jag o linus ny soffa!!


så nu kan man både hänga i köket o i vardagsrummet i nya lyan!! bara o komma förbi o hälsa på!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, najs soffa! :-D

2008-12-01 @ 18:53:13
Postat av: Helene

snygg soffa!

2008-12-04 @ 10:10:04
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0