WAY OUT WEST!!!



Igår började mitt Wow:and med att jag och bror var på trädgårn o lyssnade på PETTERs 10årskonsert. fyfan va grymt det var. typ hela sveriges hip hop elit var där. han hade med sig 17st gästartister!!!! det var så nedrans grymt. bland annat så var snook (åååh söta söta lilla oscar), eye n' eye, mange schmit, säkert, veronica madgio (hur fan stavas hennes efternamn?), looptroop, adam tensta, timbuktu där. sen hade han även FREDDIE WADLING med på scen på en låt! hur coolt som helst. 5/5 för den konserten!!

idag börjar WoW på riktigt. idag ska jag bland annat se Kenge Kenge, Mando Diao, The Sonic, Franz Ferdinand, GRINDERMAN (NICK CAVE!!!!!) och Broder Daniels sista spelning. Ska bli så grymt idag!! Peppad som fan!!!

Kommentarer
Postat av: Hekena

Helluuu! Maggio tror jag hon stavar sitt namn. ;-) Kul med en bra start på festivalen! Här regnar det bara.. :-/ Får se hur vi gör med cityfesten i Gävle. Kanske hjälper bror med inhandling av lister till hallen och även hjälper honom att sätta upp dem.

2008-08-08 @ 13:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0