Lååångsaaamt

Shit va tiden gick långsamt på jobbet idag. haft ganska tråkigt. även fast jag igentligen inte borde ha haft det. hum.
drömmer o drömmer om hus på landet. gör nästan ont i kroppen så mycket jag längtar efter hus o trädgård. känner mig så himlans instängd i lgh. it sux!

å avis på helena som är på väg till rhodos nu! o lite avis på migsjälv som får ny dator på lördag!!!!! weeee. lite jobbigt att man måste åka typ 40 mil för att få hem den. men men. det blir nog bra. linus ska ju vara i studion i helgen så...

Kommentarer
Postat av: Ema

jag vet hur det är att längta efter ett hus. Det gör ju vi med. Men aldrig kommer det där rätta huset som vill bli vårt :(

2008-08-21 @ 11:07:50
URL: http://www.emastar.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0