Vattkoppor

Japps. så har Nea haft vattkoppor. så är det avklarat. gick hyftat smärtfritt. 2 dagar innan de bröt ut hade hon supermycket feber dock. hon t.om spydde för hon hade så mycket feber. men med prickarna har det gått kanon. inte varit o kliat alls. känns nästan inte som de har varit där heller. hon har varit superpigg o allt =)

Hösten är på intåg. Gör mig inget så länge det inte REGNAR! gaa. mina regnkläder på jobbet har helt plötsligt gett upp. jag blir blöt VARJE gång det regnar nu. vågar inte ens fråga om nya regnkläder. chefen kommer nog inte gå med på det. först ska jag fråga om min anställning. jag är månadsanställd till sista sept. sen blir jag timanställd. o då brukar han sänka min lön. Om jag får samma lön som i våras så kommer han sänka den med 17,50kr i timmen eller 2800pix i månaden. känns surt som fan. Nytt jobb nu tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0