Teutonia fun!



Vi har så gott som bestämt oss för att vi ska skaffa en teutonia fun! den är liten o smidig o vi ska ha "hårdlift" som man kan lyfta ur o ta med sig. känns som den passar oss perfa! svängbara framhjul så man lättare kan svänga med den o den blir typ ingenting när man viker ihop den o det är ju bra för jag har ju en liiiiiten bil! =)

nu är det bara färg som ska bestämmas!

Viktigaste veckan.

Man skulle kunna säga att det är den viktigaste veckan på jobbet. Allt ska vara i tipp topp inför helgen då det är alla helgons dag. Det är sjuuukt mycket folk på kyrkogårdarna denna veckan. alla ska göra igjordning sina gravar o tända ljus. Jag sitter på stor gräsklippare typ hela tiden. Det är många många många löv som ska slås sönder o gå ner i backen igen. För en gångs skull är det inte bara 80+ människor som rör sig på kyrkogården utan även en o annan ung snygg kille! nästan lite exotiskt! haha.

vart på akupuktur i veckan. fyfan va ont det gjorde! men det vart lite roligt efteråt. snurrig o vimsig o trött. lite som en fylla. bra att man vet det till nästa gång så man inte har massa grejjer inplanerade på kvällen. hade ju aldrig gått. fniss.

Jag o min darling TORO! =)

OJojoj

Japps. jag har varit sjukt dålig på o uppdatera här. senaste dagarna kan jag skylla på att vi faktiskt inte har något internet hemma!! dumma comhem!! på måndag kommer det nån tekniker hem o ska fixa det förmodligen. hoppas verkligen att man får avdrag för att man inte har haft internet på 1v sen!! morrmorrmorr. väldigt jobbigt för internetberoendet. jag har kollat nätet lite på jobbet dock. fniss. o då gnäller jobbarpolarna på att man är osocial som sitter vid datorn alla rasterna. fniss. men men.

nu är jag hemma hos mamma o pappa. pappa fixar lite med bilen o jag försöker vila så mycket det går. har foglossningshelvete o ond arm eftersom jag tog svinissprutan igår.

nu är det dax för film!

Bäbis beräknad till alla hjärtans dag 2010!



Japps. nu kan jag äntligen skriva om vår lill* bäbis!!! Jag är i v. 22 nu o bäbisen är beräknad till alla hjärtans dag 2010!! =) så det kommer nog bli lite bäbissnack i min blogg framöver skulle jag tro. fniss.

Mysig Helg.

Varit en bra helg. i fredags slöade jag o linus lite framför tvn. i lördags blev det puzzel med linus, storstädning o så vart jag inomhus HEEELLAAAA dagen. vart jävlans skitväder så det vart skönt o slippa vara ute i det för en gång skull. på kvällen kom helena o pilen med indiskt. mums. o sen lirade vi buzz o kollade på robins!

igår vart det lite shopping av mat o städning hos djur o sen vart jag i stan o träffade 5st tjejer o vi käkade stenungsbakad pizza o sen käkade jag cream brylé eller hur det nu stavas. mums mums. satt o tjötade i typ 3h. vart väldigt roligt!

idag är det måndag igen. vi ska få 2st praktikanter till jobbet denna veckan. 2 killar som går i 9an. jaja, får hoppas att de är pratglada o jobbglada. fniss. annars är det 30 årsfest på fredag, linus mamma besök torsdag-söndag o ullaredsresa på söndag som gäller. vore najs o kanske träna lite i veckan. men vi får se hur tufft det blir på jobbet. antar att jag ska klippa gräs idag.....va ska du göra i veckan?!

Min julklapp till migsjälv!



Japps. den MÅSTE jag bara köpa!! 1000 bitars puzzel av min favo Jan Van Haasteren!
blir perfa o puzzla i jul!!! =) myyyys

Äntligen fredag!!



Weee.. denhära goa fredagskänslan kan man knappt uppnå om man inte jobbar måndag-fredag. eller? gött är det iaf att det är fredag. även fast det är 5 grader ute o regn! hua. inte så mycket planerat i helgen, men det kommer nog o vila är bra det åså. på söndagkväll blir det pizza iaf. ska på tjejträff igen. kommer nog o vara med några nya tjejer då. ska bli kul o lära känna dem.

vart väldigt turbulent på jobbet igår, får se hur stämningen är idag. men vi ska iaf få 3-fika av en som jobbat hos oss innan, så det ser vi fram emot. sen får vi se vilka som får "puts på stan" o vilka som kommer vara på "skogs" hela dagen. har en känsla av att jag, sandra o jonas får "puts på stan", men men, vi får se...

RSS 2.0