Shopping

är ju massa massa massa kalas o bröllop å sånt på g nu i maj/juni så nu är det lite panikigt med kläder. jag håller iaf på o buda på världens finaste klänning till mig! hoppas bara att den passar!! o att jag passar i stilen. haha. kollar på lite klänningar som ska matcha med min till linnéa åså =) fniss. linus får matcha bäst han vill =) han har ju inte så mycket o välja mellan iaf.

idag har jag hållt på med min balkong typ hela dagen. har nog varit o grejat med den typ 4 omgångar eller så. linus sov till kl 12 o jag o nea var uppe från 7 så det var lite rastlöst ett tag o jag tänkte att plutt kunde få vara med o grejja på balkongen med jord o så o sånt. men det gick inte alls. så fort jag vände ryggen till så var det jord över typ hela balkongen, o säkert hos grannarna under o hon kastade ut grejjer över räcket. haha. pluttbus!

har massa bilder från dagen i min mobil o på värsta köksträdgården som jag har sått nu. men men. ni får väl hålla ögonen öppna på fb om jag lägger upp lite bilder =)

Långhelg!!

Haft långhelg =) var ju ledig i fredags för att fira sambon som fyllde 30. jag o nea väckte honom (tog låååång tid för honom att vakna) o han fick lite presenter på sängen, nea var skitsur för att hon inte fick presenter, men pappan lärde sig efter första presenten att låta dottern öppna paketen sen....

käkade smörgåstårta o shoppade skor o sen var vi en sväng på aeroseum o kollade på flygplan. coolt ställe. väldigt barnvänligt åså.



smörgåstårtorna när som vanligt köpta på www.msh.se de är heeelt underbara! MUMS!

i lördags hade vi litet kalas för att fira att jag fyllt 31 o linus fyllt 30! det var supernajs o träffa massa fina kompisar igen o vi fick så otroligt fina saker åså!!

igår var jag o nea ute o lekte lite innan pappan vaknade o sen på em var vi en sväng i slottskogen o kollade på djuren o på kvällen var jag hos A o spelade bingolotto utan att vinna något.

igår sa linnéa "dagis imorgon". japps hon har stenkoll!

nu ska jag åka till jobbet. ev, blir det o jobba över idag. men jag hoppas vi klarar det inom rätt tid...

en dags jobb.

mmm. blir bara o jobba 1 dag denna veckan tyvärr. varit hemma o varit förkyld i några dagar nu. o imorn har jag semester för sambon fyller 30 år!! idag vaknade jag ca 1h innan klockan skulle ringa. 3.30.... segt.. men men. det är bara o bita ihop.

min lilla vaknade runt kl 4.30. visst smälter man när man hör "mamma mamma" från hennes rum. ville bara gå in o krama o gosa med henne. men både hon o hennes pappa mår bäst av att hon fick somna om ist för att gå upp 4.30 =)

de ska börja med napp-avvänjning på dagis idag. får se hur det går. =)

förkyyyyylder



suck. har varit tokförkyld i några dagar nu. sååå tråk när mina föräldrar var här o man inte orkade göra något kul alls. men men. varit hemma från jobbet idag o ska vara hemma imorn åså. sen får jag väl ta mig till jobbet o jobba i 1 dag innan jag ska ha semester på fredag för linus fyller 30 år!! =)))

final i top model i dag åså. heja klara!! =)

Tröttmössa

gaa. helt galet trött. har börjat min säsongsanställning nu på riktigt så nu måååste jag jobba 8h per dag =) tur det är massa påsk o sånt =) går upp 4.45 nu. somnar mellan 20-21 varje dag. helt döööd på kvällarna. jobbar i princip BARA med nytt folk. så man är supersocial o ska försöka vara trevlig o duktig o bra arbetsledare hela tiden. tar på krafterna =/

ikväll kollade jag o nea på nalle puh filmen iaf. skönt o softa iaf. jag höll mig vaken hela tiden. mest för jag var nyfniken på filmen. annars hade jag lätt somnat i soffan! haha.

nea har gjort massa gulliga påskgrejjer på dagis. såå mysigt o få med hem!!! =))


Jobbelijobbjobb

Känns som jag typ bara jobbar nu. hehe. men det är kanske så det känns? ibland känns det som jag är arbetslös även fast jag har jobbat i 1 månad nu. ser migsjälv som arbetslös även fast jag har jobb t.om september iaf. förra året jobbade jag ju heltid till mitten av november. har sökt lite fasta trädgårdsjobb som jag hoppas mycket på. får väl se hur det går.

skönt med långhelg iaf. chefen undrade om jag ville jobba iaf. NEJ!!!! inte när man har månadslön o får betalt även fast jag inte jobbar! hehe. då vill jag ju inte få 30kr/h extra för att jobba. på fredag är det inget inbokat än. lördag-måndag kommer mamma o pappa hit till götet. de ska låna brors lägenhet o så får vi se va vi hittar på för nått skoj! =)


min STORA tjej!! =)))

RSS 2.0