Dåligt med sömn o massa feber.

lillpluttan har svårt o sova o har feber idag åså =( stackars. gör ont i mammahjärtat =( o jobbigt när man inte vet varför? är det tanden som är på g som gör det? har ju inte varit några sånnahära symtom på de andra typ 12 tänderna =( eller har hon pussat fel boll i bollhavet på lekstan? inte lätt o ha koll på va hon gjorde hela tiden =( vill bara vara hemma med henne, men jag måste ju åka o jobba.

va ska du göra idag?


(bollhavet på öf)

massa massa feber

igår när jag kom hem hade pluttan 40.9 i feber!!!! fy tusan va läskigt. blev massa alvedon o sen gick det ner lite. hoppas det är ena hörntanden som spökar. annars vet jag inte va det är. linus var på bio igår o såg kronjuvelerna. så jag o lillälsk lagade o åt mat o sen badade hon. o sen ville hon som vanligt att jag skulle läsa massa böcker för henne. o en var det läggdax efter tandborstningen.

jag fixade med mat o tvätt o sen kollade jag lite på änglagård 2 o läste lite o somnade! =)

huvudvärk.

sux. huvudvärk idag åså. fytusan. känns som det är förkyldning på g. linus har varit förkyld i typ 1½v så det är kanske inte lätt att klara sig ifrån det. man måste ju pussas lite minst en gång per dag. fniss. o linnéa måste jag ju pussa på minst 1 miljon gånger per dag. sååå mjuka kinder. fniss. hon hjälpte mig hänga upp tvätt igår. gav mig ett plagg i taget så jag kunde hänga upp. sötkorv! linus som tränat henne på det =) längtar tills hon kan vika ihop sin tvätt. hahaha.


en gammal pussbild =)

helgen

fy tusan vilken sorglig helg det har varit. norge..... o amy winehouse. =( r.i.p

för övrigt har det varit bra. har hängt med många fina vänner o söta barn o varit på lekstan o busat med linnéa.



har varit lite regnigt så linnéa fick ha på sig regnjacka o stövlar för första gången. regnade inte precis när vi var ute så hon behövde inte ha regnbyxor heller. .. o så klänning o söt liten hatt. sååå tjejig o supersöt såklart!

Hultsfredsfestivalen!

tjohoooo. på onsdag bär det av till hultan! eller iaf halvvägs dit iaf. hehe. men på torsdag-lördag är det festival som gäller! verkar tyvärr bli regn torsdag o fredag dock. blä!! men jag ska ha massa regnkläder med mig! värsta är när man ska käka o det regnar på maten. haha. o att man måste stå upp hela tiden o inte kunna sitta ner o kolla på band. hum. vi får se hur det blir.

har ju inte varit på hultan sen gymnasietiden typ. hultan 99 var ju inget kul alls då fina lilla sara dog =( hua va hemskt det var! 11 årsen nu. helt galet va tiden går fort.

nedu. dax o åka o klippa häck o rensa ogräs!

depp?

vaknade idag o kände mig lite ledsen o deppig. men jag vet inte över vad än. hum. lite nedstämd. kanske har jag nån liiiiten förkyldning i kroppen? ögonen känns knasiga. hoppas detta går över när jag åker till jobbet...... *hihi*

ikväll kommer iaf älsk hem efter sin europaturné. han tar även med sig sin mamma. så det blir släktkalas idag. hehe. eller iaf många mammor o pappor. blir dock tyvärr inte sedvanlig tacos idag =( mamma tyckte nog inte det var fint nog att bjuda på för linus mamma brukar bjuda på värsta lyxgoda maten. så jag fick inte göra tacos. kan det blir fredag endå?

älskar min linnéa. skönt att det är helg snart så vi kan umgås mer o längre o att jag inte är lika trött som på kvällarna!!

barnvakt

linus är på turné i europa o jag jobbar för fullt som vanligt så nu är mamma o pappa här o är barnvakt åt linnéa =) det går hur bra som helst! helst hade jag ju åså velat ha semester o hängt med dem hela dagarna. men men. jag ser fram emot mina 2 dagars semester nästa vecka! då blir det hultan!!! kul!!

nedu. dax o läsa brevet från fina camilla! kul o ha en brevvän!

RSS 2.0