mmmmikael Persbrandt



igår fick jag se micke på stora vita duken. såg nya beckfilmen där han typ har huvudrollen. tur att han var med annars hade jag nog gått därifrån. den vart helt sjukt dålig. 1,5/5 får den av mig. hua. fast micke vart ju snygg men lite vääl skäggig. hehe. nu vet jag ju på vilken gata han bor. hans tjej skrev det på sin blogg. smart! han har ju precis blivit pappa igen åså. grattis!

nu ska jag snart iväg med min jävla huvudvärk o gå på bio igen. ska se inglorious basterds eller hur det nu stavas. pepp pepp! måste må bättre än såhär för att jag ska kunna jobba imorn. sux. men men. biobiljetterna köptes ju i början av veckan o då hade jag ju inte planerat o bli sjuker =(

Hemma idag.

E hemma o är sjuker idag. glor på säsong 3 av varuhuset. är ca 660 min så jag har ju lite o göra. ska tillbaka till det nu. o bli frisk fort som attan för jag har ju köpt biobilj både tills imorn o på söndag!!

Ajaj i halsen.


fyfan va jag har haft ont i halsen idag. går knappt o svälja. mår skit men har ingen feber. ska man kanske vara hemma imorn från jobbet? sux. ska ha "puts på stan" o det är väldigt roligt o det har man typ bara en gång varannan vecka. men samtidigt vill jag inte sitta i samma bil som en av gubbarna för han ska opereras på tisdag och får absolut inte bli sjuk!

fyfan va tufft det har varit idag. mått skit o gått o puttat gräsklippare nästan hela dagen. hade ingen ork alls. bröt till o med ihop runt kl 13 i min ensamhet. kände mig heelt slut. men men. kämpade mig igenom dagen. men vetifan om jag orkar med det imorn åså. fler på jobbet som e sjuka åså. är typ inget folk alls imorn så man vill ju ställa upp för laget åså. hum.

ska städa hos piggisarna lite o sen blir det duscha o sen tv heeeela kvällen!











            Sick N' Gone

Lite nytt i badrummet



nytt duschdraperi!



Ny badrumsmatta.

snygga va?! =)

Brrrr

Hua 12 grader nu!! galet kallt. men det är såå friskt ute. brukar gå ut på balkongen varje morgon o bara njuta av luften o tystheten. har tagit massa kort på senaste men de har inte hamnat i datorn än. hum. lite slö sådär.

läste att en stackars gammal man hade blivit rånad igår på vår gata! kl 18!! inte lite fräckt! fyfan. får väl kolla mig om en extra gång så jag inte blir rånad! typiskt! stod att en man hade blivit rånad på hisingen. o det är ju en jädrigt stor ö. men såklart vart det på min gata! sux!

Slut.

Japps. då vart semestern slut för igår. nu är det till o jobba i 2,5 månader till. känns som det kommer o bli 2 tunga månader. hehe. attans va mörkt det var när jag gick upp idag åså. vem har släckt solen?! humf.

semestern har varit kanon. har hittat på roliga saker varje dag. igårkväll vart första kvällen på semestern som jag tillbringat hemma framför tvn!! =) full fart med andra ord! =)

WOW vart roligt. hade VIP-armband så jag kom in på vip-området. men det hände ju inte sååå mycket där igentligen. hehe. för övrigt blev det ganska många konserter, regn, skitdålig o skitbra mat, bajamaja, vattentoa, vanlig toa, sol, bränd näsa, 100 sms! bäst var nog robyns och NAS konsert tror jag. o basement jaxx! sen vart ju även timo, anthony o teddybears bra åså, o dead prez eller va han nu hette. fniss.

WAY OUT WEST!!!

ooo idag o imorn är det way out west i slottskogen som gäller! fett grymt! är råpepp nu. idag är det solsken o bästa spelschemat! börjar ju med min daaarrliiing TIMO kl 13.30. kommer o bli fettnajs. ska hänga med linus. lena, betty o jenny. kommer bli jättekul. kommer nog o hänga endel med migsjälv åså. brukar bli så på festivaler eller va säger du lena? hehe. vi lyckades nog iaf se kanske 5 band ihop på hela peace and love förra året. haha.

måste ju bara skriva lite om igår. jag o lena såg charlie caper en gång till. fyfan va grym han är. det är helt sjukt! skakade tass med honom efteråt åså. sen vart det langos o sniffa öl i öltältet o sen BOB HUND. jäklans va grymma de var! ojojoj.

nedu. dax o städa o packa o äta o duscha.

kulturfest

åker in te stan o kulturkalaset igen. blir o träffa lena o kolla på charlie caper igen, käka langos, glo på hello saferide, träffa linus o sen 1,5h med bob hund, o förmodligen ett helvete o åka hem med överfulla vagnar!

http://www.youtube.com/watch?v=QU7RToLt21Q

Kulturkalaset idag

japps. bilder från idag!!


skitkul signspotting på stan. denna skylten är såklart från USA!



Ahhh. min nya kärlek. charlie caper. mmm så snygg!
han vann talang 2009, alltså är han miljonär åså =)
trollkarl. duktig så in i helvete!


tur man är veggie när det finns sånthär snax!!

Semester.

Gött o ha semester. har dock bara 1v så det kommer o gå jääättteeefooort. vi har haft lite besök från stockholm av jesse o anna. i fredags så vart vi uppe på ramberget o käkade o kollade solnedgången o månen. mycket najs. i lördags åkte vi o badade med annelie o anders o på kvällen vart tjejerna på madonnakonsert o jag var på grillfest hos helena o pilen. najs najs.

i söndags gjorde jag mitt livs näst bästa traderaköp! =) o på kvällen var jag o linus o anna i stan o käkade pizza o kollade på bio. sommaren med göran. den var fax väldigt bra!!

igår hängde jag mest med mamma o pappa o sen på kvällen var jag o linus o jesse o anna på grekisk restaurang o käkade massa gottigt! idag åkte anna o jese hem o jag ska nog in på kalaset o se han som vann talangfinalen! caper eller nått sånt. trollkarl! såååå duktig! o sen ska jag nog se laleh åså. innan dess blir det o fortsätta med städandet. hehe. o förhoppningsvis även sova lite. vaknade vid 5.30 av mardröm o kunde inte somna om. suzzzxxxxx.

1 dag kvar!!

ooo. ska bara jobba idag o sen ska jag ha 1v semester!! såå najs!! idag ska jag ha "puts på stan". då åker vi runt till alla våra kyrkogårdar o församlingshem o gör fint o hämtar sopor (ej hushålls). det brukar vara soft o roligt. jag har även bakat en kladdkaka som jag ska ta med mig. hoppas den inte är fööör kladdig. hehe. men men. det är som sagt väldigt svårt o göra kladdkaka bra. men hellre för kladdig än för hård!

ikväll kommer det gäster från stockholm som ska vara här tills på tisdag. de ska kolla på madonna. hoppas jag ska kunna sova bra endå. måste ju vila o sova massa på semestern. ladda batterierna inför höstens löv!

jag har även varit djurvakt i typ 1v nu till 2 söta marsvin. de åker dock hem till matte o husse o sacke ikväll.

tjingeling!

WOW!

Japps. det kommer minsann att bli way out west iår åså! har man varit på alla 2 innan så får man väl fortsätta även fast artisterna inte är lika roliga iår. men men. kan ju va kul o spana in lite nytt åså! Jag har ju fax tagit ledigt för WoW och kulturkalaset nästa vecka. ska bli sååå kul!

Nån mer som ska med?!


Fint väder idag?

ooo ser ut o bli varmt o sol idag. mycket najs. man börjar tröttna lite på o gå runt i tunga regnkläder o ständigt bli blöt på magen! vaknade kl 4 idag. igentligen inte så arg över det för jag hade sovit 7h i sträck!! wee. när hände det senast? ca 6v sen jag sov en hel natt utan o vakna så jag är nästan pigg idag!

Toro 228 D



Idag har jag kört vår Toro 228 D på jobbet. det är som dehära. fast vi har ingen "störtbåge" på våran. stort jädrans as är det. men väl uppe o några varv på kyrkogården så kändes det som o köra vilken gräsklippare som helst. hehe. körde hela dagen idag o på slutet hade jag så ont i ryggen att jag trodde den skulle gå av. ska klippa imorn åså men det blir nog inte hela dagen då. hoppas på lite sol imorn åså! stackars linusen får jobba över idag åså. han slutar nog inte förren vid 21 typ. stackaren. jobbat sen kl 8 idag på morronen. igår jobbade han till 18. men men. pengar pengar pengar.

Fruit drops!



Helena. om du vill får du gärna köpa ut sånnahära till mig. typiskt taxfree godis!! =) taaaack!!

Sömnlös =(

suck. vaknade vid kl 2.30 inatt o sen dess kunde jag inte somna om. sux!! lagom pigg nu med andra ord. suck. o så kollar man på SMHIs hemsida o ser att det ska regna hela dagen. kul! vet iallafall att jag ska kolla på film ikväll. vi har hyrt massa filmer o nu är det 1 kvar o kolla på. benjamin buttons otroliga liv eller nått åt det hållet med brad pitt.

Lite mer pigg?

varit inne sen i onsdags em! eller jag vart ju o handlade lite igår. men annars har jag mest sovit o kollat på tv o haft skitont i huvudet. nu är det nog lite bättre men jag är väldigt slö o trött. borde nog göra nått vettigt idag. jag måste ju veckohandla o städa o sånt tråkigt. annars e jag lite sugen på o gå på bio som vanligt. harry potter eller sommaren med göran är väl de som står på tur antar jag. hehe.

eller så kanske jag kan åka o hälsa på mamma o pappa o bror. men jag tror att de flyttstädar brossans gamla lägenhet idag o det vill man ju gärna slippa. hehe. kunde tyvärr inte vara med igår när han flyttade till nya lyan vid liseberg heller.

imorn ska jag minsann ta mig till jobbet! ska väl klara o jobba 1v o sen är det 1v semester med kulturkalas o ev WOW!

Eternal Moonwalk

http://www.eternalmoonwalk.com/

svinkul hederssida till michael jacksson!
(öppnas i nytt fönster)

RSS 2.0