småland

Imorn blir det småland igen då! =) gött mos. får se hur länge jag stannar. senast måndag måste jag åka hem iaf.

oliver är på djursjukan nu o får sina tänder rengjorda. läskigt med narkos o sånt. måste bli bättre på att borsta tänderna på katterna! gamlingen är ju fax 8,5 år nu!!

blev attackerad av en skitstor biffig hund i väntrummet. det var superläskigt. linnéa blev jätteledsen. allt gick så fort. o samtidigt var det vår tur. annars hade jag förhoppningsvis skällt ut ägarna. hur fan kan man itne ha koll på sin hund när den är i koppel. den var helt galen!! skitstor så hussen bara flög med dit hunden skulle. sux. blir ju lixxom inte mer glad i hundar efter sånthär!! morrmorrmorr.

linnéa är på dagis nu. det är lite hejkomohjälpmig på dagis. har varit så i nästan 2,5v. det är ont om personal o barn så alla avdelningarna är ihop typ. tycker synd om pluttan =// jobbigt o behöva sova på nytt ställe o sånt! besviken att de inte sagt något innan. då kunde jag haft henne hemma iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0