skitdag!!

blä. min bil vill inte starta. min finafina bil. inte ens med hjärtstartare går den igång. typiskt. är ju säääkert för att jag varit sjuk i 2v o kört linnéa till dagis några gånger för att jag inte orkat gå i -10grader o varit sjuk. skitskitskit!

o så en ursäkt från en kompis som inte ville komma hit för att det "är läskigt att åka till nya ställen". ja då kommer man inte långt här i livet..........

skitdag. o nu är linus o repar o sen ska han på bio. o jag o nea skulle varit på lekstan o haft roligt nu. nopp. blir bara skit av denna dagen. önskar sååå att mina föräldrar bodde närmre. då hade pappa kunnat fixa med bilen o mamma hållt mig o nea sällskap. jag känner att jag är väldigt sällskapssjuk idag. men men. jag är ju aldrig själv när jag är hemma. hehe. 2 katter o bästa sällskapet av Linnéa =)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0