Blåsa ljus är kul!!



Tårtan på linnéas kalas!! blåsa ljusen var ju roligast. vi fick tända dem några gånger så hon kunde blåsa ut dem =)) linnéa har haft många kalas nu. o till helgen blir det kalas igen. för då kommer hennes farmor, kusiner o faster!! =))) blir mysigt. kul med besök!!

vi har ju skaffat ny ikeasoffa nu åså!!

ystad!

o så har vi skaffat en likadan fotpall åså. den är sååå skön o sitta i! =) mycket nöjd!! (även fast inte alla är nöjda med sina ikeasoffor =)


är väldigt ONÖJD med min förkyldning som har hållt i sig i 2½v nu!!! sååå segt o inte kunna andas igenom näsan o vara trött i kroppen!! sux!!! jag vill ju träna o vara pigg!!! har iaf börjat med diet igen. helst vill jag gå ner 7kg. men jag får se om jag är motiverad till det. haha. vill ju iaf gå ner till normalt BMI. vet inte riktigt va jag ska väga då. kanske 61 eller nått sånt.... jag vill vara normal =)) inte överviktig. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0