Sick n' Gone



Blä. jag är sjuker. ont i halsen o snörvlig o lite feber. trött i kroppen, snorig. lite hostig. blä. igentligen min sista dag på jobbet idag. men jag har fått förlängt en vecka till. då ska jag vara i bräcke. det är najs. tar 3 min att komma hem då! =)

linus ska göra praktik i en musikaffär. han är jätteglad! =)

ne. nu är det ju faktiskt fredag o det ska bli tacos här som vanligt! även om både jag o linus är tokförkylda. o linnéas näsa har ju runnit väääldigt många veckor nu o hon hostar på nätterna. blä. vi är i dåligt skick nu. fniss.

va ska du göra i helgen?


Kommentarer
Postat av: Magnus

Skall till stora stan (d.v.s. Kristiansand, lite mindre än Norrköping) och handla i morgon, och på söndag blir det trädgårdsarbete. Det är dags att beskära vinbären har jag fått för mig.



Krya på dig!

2011-09-30 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0