Sväng till småland.

I helgen blev det en sväng till småland för hela familjen. linus var i kalmar för typ 3-4 helgen i rad o jag o linnéa åkte med bror till mamma o pappa över lördag-söndag. har varit najs. trevligt sällskap o god mat. träffat min barndomspolare karin o hennes agnes åså! =)

segaste är väl att jag inte har någon egotid när jag har linnéa själv. för det tar typ 1h o natta henne (1,5h igår) så sen är man så slut o klockan är sovdags. skulle vilja ligga o läsa i någon timme någon dag. o framkalla massa kort åså! men men. vi får se när det finns tillfälle till det. hehe. idag ska jag åså natta linnéa för linus ska iväg o kolla på fotoställe till deras kommande skiva.

plutteskrutten går ju nu!! helt underbart! är såååå stolt över henne! min finaste! =) o så bara suger hon i sig nya ord hela tiden o ska härma dem.

nehe. dax o dra till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0