Spruta



Idag var jag o linnéa på bvc för 1årskontroll, träffa doktor o 2 feta sprutor i hennes lår =(
jaaaa. jag borde väl komma ihåg måtten åså. hum. var det 8,8 hon vägde? 73cm lång. orkar inte gå o kolla. men tror det var så. hattstorleken kommer jag inte heller ihåg.

pluttan skrek inte alls på första sprutan, men 2a sprutan var lite värre. men hon lugnade sig fort. duttig. jag fick även beröm för att jag var så lugn med henne när hon skulle få sprutorna, att jag kramade om henne på rätt sätt o visade henne att det itne var farligt. själv tyckte jag att det var superläskigt som vanligt. men det syntes inte tydligen. fniss.

hämtat ut p-piller idag åså. o köpt broddar. sen tänkte vi åka en sväng till sisjön o shoppa upp mitt presentkort som jag vann på korpentävlingen o köpa lite garn på rusta. men vi somnade ist eller hon gjorde det iaf. hehe. det är det bästa på hela dagen när vi samsover. hon ligger i min säng, vi delar kudde o ligger så nära vi kan o jag håller om henne. myyyys. blev 2 sånna pass idag. fast jag kunde inte somna på sista passet idag. det kommer jag o sakna mest när jag börjar jobba =( men vi kan ju samsova ihop på helgerna iaf.

det jag ser mest fram emot OM jag får ett jobb är jobbarpolare (om de är trevliga) och att äta frukost,frukost, fika och lunch ifred!! att inte behöva underhålla bäbis samtidigt som jag äter. ooooh va lyxigt det ska bli! =))

ska på jobbintervju den 10 feb på mitt gamla jobb, om tillsvidare anställning. tjohooo. håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0