Tröttmössa!

gaa. jag är heeeelt slut idag. såååå trött. skulle åkt o tränat var det tänkt. men jag kom knappt till o från dagis. liiite ont i halsen. kan det var det som spökar? ingen energi alls. vill bara sova typ.

igår var jag på weeping willows konsert på storan. det vart mys. roligast var det när Ebbot kom in o var gästartist!! sen var jag en sväng o kollade på musikhjälpen som jag lyssnar på typ varje vaken sekund nu =) det är sååå bra. köpte en falafel utanför åså o käkade den i kylan =) hehe.

blir så stressad av alla måsten åså. dumt. har skrivit en lista o försöker bocka av så mycket det går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya, krya! :)

2011-12-16 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0