Helg

Idag jobbade jag 5.30-7.15! hehe. sen gick bägge sopmaskinerna (sopar upp flis) sönder. så då var det ingen ingen idé att vi skulle blåsa. så då fick jag åka hem. hehe. blir ju inte så bra i plånboken, men jag får ju mysa med linnéa. linus kunde åka o jobba ist för mig. han har jobbat på kvällarna denna veckan åså. åkt precis när jag kommit hem. så vi har bara sett varandra några sekunder denna veckan. hehe. men det går ju bra det åså. hinner man ju inte bråka. fniss.

i helgen kommer mina föräldrar till götet. hoppas vi ska hitta på nått kul. linus ska ju jobba. nästa helg åker jag till dem o byter till sommardäck o firar mamma som fyller år då.

synd att öppna förskolan har stängt idag. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0