Dagens


Idag har Linnéa målat för första gången!


Hon var helt galet söt i sin målaroutfit!


Sen käkade hon med gaffel för första gången åså!

plus att vi varit på öppna förskolan och på hennes blivande förskola! =)
tänk att jag inte får vara med henne på heltid länge till =( buhuuuu. vill ju bara vara med henne o pussa o krama o gosa med henne. mitt finaste! jag tänker att det inte finns nån i hela världen som älskat sitt barn mer än jag älskar linnéa. men så tänker nog alla vettiga föräldrar! hihi. går inte o beskriva kärleken till sitt egna barn, måste upplevas!

Kommentarer
Postat av: Panda

Åh vad fin hon är! Snabbt hon blir större! Jaa, så tänker nog alla föräldrar om sina barn om de inte är konstiga... Hoppas jag får uppleva det också en dag! kram

2011-04-11 @ 21:04:59
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0