Bröllop.

förra helgen var vi ju i kalmar på bröllop. bilderna på brudparet har inte hoppat in i datorn ännu så det blir tyvärr ingen bild =) hehe. vi åkte tåg ner till kalmar. tog ca 4h dit från götet. puh. men det gick ganska fort endå. linnéa vart liten ängel bägge hållen. gick jättebra. men i kalmar var det inte kul. hon kunde inte sova nått vidare så i kyrkan skrek hon typ hela tiden. o sen skrek hon hela middagen. så jag vet knappt vem som gifte sig eller vad maten smakade =( vet iaf att jag varit kär i brudgummen =) hehe. fast det är ju typ 9 årsen så det är ju nästan preskiberat. hehe. o det var nog bara nån månad jag var lite kär i honom. fniss.

för övrigt så tänkte jag beställa bröllopspresent till mina föräldrar som firar 25 årig bröllopsdag snart. men dumma panduro vägrar ju ta beställningar under 190 pix!!! fan va dåligt! får fixa det på nått annat sätt. stod o höll i det jag skulle köpa idag. men så tänkte jag att det skulle vara billigare o beställa på nätet för det brukar det ju alltid vara. men ikke. surt!

imorn är det kyrka igen som gäller. ska på dop. lilla elin ska döpas! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0