Sjukstugan + småland

linnéa var snuvig o hade feber hela förra veckan o nu är det hosta o feber som gäller. hosta på mig åså. suuuux. igårkväll blev jag lite avis på linus som satt o kollade på film, käkade chips o hade tända ljus. medan jag skulle vara vaken nästan hela natten med sjuk bäbis som inte ville sova =( men men.  jag fick ju bäbisgosa hela natten, fick inte han. hehe.

förra veckan var jag hemma hos mamma o pappa. vart jätteskönt som vanligt. fick massa hjälp eftersom mamma hade semester. vi plockade svamp i flera dagar. kul! på fredagen kom linus o på lördagen åkte vi till hans hemby utanför kalmar för att gå på marknad o träffa släkt o vänner.


på svampplockningspromenix med linnéa o mamma.


vackert så vackert i skogen.


härligt härligt men farligt farligt.


linnéa fick käka pannkaka för första gången. visst ser hon peppad ut? =)


TITTA va jag har för något!!!!!


klassisk fikaplats vid hyllsjön på väg till kalmaaaaa.


Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, vilken sötnos :)

2010-10-11 @ 16:04:36
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0