New Open Close


nja. kom inte på va jag skulle ha för rubrik. står sådära på mitt tangetbord.

jag o lillnean har precis kommit hem från öppna förskolan =) gjort 2st hand/fotavtryck idag. ett ska mamma o pappa få i julklapp hade jag tänkt. hehe. billigt o bra. lillpluttan var vääldigt trött efter öf eftersom hon missat kl 15 sovningen så nu somnade hon bums i sin säng o jag kunde käka klart min middag i lugn o ro =) naaajs.

om 1h ska jag åka o träna på gym. ska bli gött. eller? har så ont i kroppen men hoppas det ska bli bättre med träning. så lillnean får busa med pappa hela kvällen! o imorn åså för då ska jag på första hjälpen kurs med inriktning mot barn.


spegelbäbis, spegelpappa o linnéa.


synd att jag har fotoförbud med nya kameran för den är för tung så
jag får sjukt ont i handlederna o armarna. suck. vill jag fota o fota.
har ju sån söting o fota =)


världens bästa linnéa!


världens finaste ögon!

Kommentarer
Postat av: Hannele

Men vilken sötis hon är eran dotter. Hur gammal är hon nu?

kram

2010-10-19 @ 20:34:29
Postat av: Helena

Jättefina bilder! :-)

2010-10-20 @ 08:11:43
Postat av: polly

lillpluttan blir 9 mån på fredag!!! =))

2010-10-20 @ 12:13:31
Postat av: Panda

De är lika varandra, Linus och Linnea:)

2010-10-21 @ 17:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0