Äckelbloggande.

Japps. varning för äckligt inlägg!



























det är värsta sjukstugan här. förra veckan fick jag magsjukan. fytusan vad jag spydde. hela torsdag/fredagsnatten. vart helt galet.  första spyan kom såklart helt oväntat o det var LÅST på toan. gaaa. linus hade låst in sig för vi hade gäst hemma. sååån tur att det stod en hink utanför toan! blää.

sen spydde jag typ 6ggr på natten. vart askass i magen i flera dagar o mådde illa o hade feber. fyfan. linus fick vara hemma från jobbet o ta hand om linnéa (o mig). blev bra i söndags. linnéa passade på att få värsta magsjukan på fars dag. fy tusan va hon spydde. (på mig åså såklart). tur att man har tvättmaskin!!!!!!!!

på natten blev linus kass o det är han fortfarande. magsjukan är INGEt kul alls.

Kommentarer
Postat av: Helena

Är det vinterkräksjukan?

2010-11-18 @ 19:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0