stående.



lite suddig bild o hon ser lite sur ut men jag tycker hon är så söt åså. lite bestämd sådär. 59,nånting lång nu! o över 5kg! 5,2 tror jag! min stora kärlek!

idag var vi på internetträff med 4 mammor o deras barn. linnéa skrek hela hela hela tiden o ville inte sova eller amma så jag fick åka hem efter typ 1h o 20 min =( inget kul när hon dissar mitt bröst när jag sitter. går alltid bra o ligga. så antingen får jag sluta träffa folk, eller så får folk komma till mig eller så får jag ta med mig ersättning när jag åker bort. vill helst inte ge mer än 1 ggr per dag. så jag får väl sluta träffa folk. =((


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

varför vill du inte ge ersättning mer än en gång per dag? Vi ger bara ersättning nu. Funkar superfint!

2010-05-24 @ 18:42:15
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Karin F

Hej Polly, hittade av en tillfällighet till din blogg. Gratulerar så mycket till lilla Linnéa!!

Har du några marsvin kvar nuförtiden?

2010-05-25 @ 15:25:44
URL: http://www.myosotis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0