hultsfredsfestivalen.

Nu skulle det ha varit hultanfestival. men den har ju som sagt lags ner. jag har varit på hultan många gånger. men när jag tänker tillbaka så är det bara hultan 99 som jag kan tänka på. min kompis sara dog då under holes konsert. så tragiskt! lilla söta sara! lyssnade på p3s sommarsesion idag och de snackade om hultsfredsfestivalen. de pratade om varje år. vad som hände. 1999 så pratade de bara om sara. det var jättehemskt. började gråta när jag hörde det. 11 årsen.

 r.i.p sara!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad hände? :-(

2010-07-10 @ 23:18:48
Postat av: polly

hon klämdes ihjäl

2010-07-11 @ 07:57:29
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: Panda

Nej men usch vad hemskt... Minns att det hände eftersom jag gillade Hole mycket då. Hade ingen aning om att du kände en av dem som avled. Beklagar. Kram!

2010-07-29 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0