Uppäten av en björn!!



Linnéa blev uppäten av en björn innan hon åkte hem från BB =) fniss.

hon kunde inte ha björnoverallen i bilbarnstolen tyvärr. men denna synen var vår målbild! skönt o ha målbild som var längre bort än själva förlossningen då vi vart kvar på bb i 12 dagar!! skönt att äntligen nå sitt mål!!

Kommer nog bli mycket bäbissnack i min blogg framöver. lite svårt o få den o handla om nått annat när det är linnéa som gäller dygnet runt för mig. fniss. hoppas jag inte ska tappa för många läsare. hum. inte för att jag har såå många kanske. hehe.

Kommentarer
Postat av: ema

jag kommer vara kvar :D

2010-02-08 @ 19:15:06
Postat av: Alexandra

Sicken sötnos!!! GRATTIS! Ändå "skönt" att hon kom så tidigt med tanke på din foglossning osv. Hoppas förlossningen gick bra!

KRAM

2010-02-08 @ 20:53:55
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Fröken Viktig

:) bara mysigt att läsa om din vardag :) Kram

2010-02-09 @ 13:43:52
URL: http://www.frokenvitkig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0