Kallt!!

Brrr bara 3 grader ute idag åså. kallt! men får hoppas att det blir en vacker solig dag. ska fortsätta o beskära idag. det är roligt! =) gillar o vara kreativ. o skönt o slippa klippa gräs o hålla på med löv. fniss.

idag funderade jag lite över bloggar. kollar ju ganska många bloggar per dag o vill att det ska gå ganska fort. iaf fort o se om det är uppdaterat. alltså är jag lite trött på de som har "head-bilden" skiiiitstor så man måste scrolla ner för att bilden täcker typ en hel sida. gaaaaaaa. japps. det vart dagens i-lansproblem. fniss

idag ska jag till bror o fira hans födelsedag som vart igår. har ju igentligen redan firat honom massa gånger i helgen, men då hade jag ju ingen present o idag blir det äppelpaj! mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0