Glasögon!

vart hos optiker med jobbet i torsdags. har ju ganska kass syn på höger öga men bra på vänster så optikern sa att jag får välja om jag ska ha glasögon eller inte!?! så får man ju inte säga! veligt! vill ju inte ha glasögon men jag känner ju hur mina ögon håller på o parrerar hela tiden. jaja. läsglasögon har jag ju iaf!

ska iaf skaffa skyddsglasögon till jobbet. de är helt sjukt fula! går inte beskriva hur fula de är. hehe. många av gubbarna på jobbet har det så man har väl börjat vänja sig liiiiite, men att jag ska ha dem! hehe. får se hur det kommer o gå. hehe. kommer inte o gå bra med självförtroendet iaf. mohaha. får visa bildbevis nångång senare. fniss.

för övrigt trivs jag oförskämt bra på jobbet. väntar bara på bakslaget. tycker jag har varit "nykär" lite väl länge nu. hehe. fast jag har ju bara jobbat där i 6v! vart trotts allt liiiiite motigt i veckan då det har regnat nästan varje dag. är inget kul o jobba i regnkläder. hehe. så fort man gör nått ansträngande så svettas man järnet åså. blä!

imorn blir det liseberg med lena! vi ska på trädgårdsdagarna där! kul!! premiärturen till lise för iår. om man inte räknar då jag var på lisebergshallen! =)

städat köket i 1h nu typ. hehe. väntar på att linus ska vakna. kl är ju snart 13. vet inte va jag ska göra idag. har igentligen ingen ork till nått. vore dock kul o träffa lite folk. nån som vill komma hit?! =)


vackra gamla kyrkogården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0