4 dar kvar...

4 jobbardagar kvar till semestern. kommer o bli 4 tuffa dagar. sommarblomsplantering! slitit som bara den då vi inte kan jobba i rätt höjd. men men. kommer nog kännas gutt o gå på semester efter denna veckan. igår jobbade jag o sandra tills vi nästan inte orkade röra oss mer. hua va duttiga vi var. hehe.

idag ska jag prata med chefen åså. alla ska ha "utvecklingssamtal" med honom. ska bli kul. förhoppningsvis. hoppas att han är nöjd med mig. hehe. jag är väldigt nöjd med migsjälv på jobbet iaf. har aldrig trivts så bra o fått vara med så bra i en jobbargrupp innan. känns verkligen som man får respekt för sitt yrkeskunnande! mycket mycket mer respekt än att "vattna blommor i 4 månader". jag får verkligen utvecklas o komma med idéer.

nog tjatat. till min nytvättade bil o lyssna på sista cdn på min (läs pappas) ljudbok! spännande!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur gick utvecklingssamtalet? :-) (BUP-samtal som vi kallar våra.. hihi)

2009-06-11 @ 07:44:08
Postat av: polly

hade det idag ist för chefen har varit sjuk. det gick bra. tjatade på i 1½h =)

2009-06-11 @ 16:37:56
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0