Oasis konsert!



Igår var jag iväg i typ 10h i sträck. det vart en trevlig dag. jag o helena var på bio i 3-3,5h o såg tvserien STORMEN i sin helhet. den är inspirerad av stormen gudrun som härjade för några årsen. såg hela tvserien i sin helhet. maia hirasawa var där o sjöng ledmotivet till låten, hon har skrivit all musik till filmen ( o det var mest delar ur den låten o typ inget annat).

serien börjar visas ikväll. jo den är värd att se på. även fast den inte är det bästa som visats på tv. hehe.

sen gick jag o käkade på mcd vid skandinavium. massa massa kids där. o sen va jag på oasiskonsert i skandinavium. ceasars var förband. Jag kände tyvärr inte igen så många låtar o sångaren hade problem med halsen men brossan ryckte in o sjöng flera låtar o han sjöng finfint! bäst var ju wonderwall och don't look back in anger. ah, den låten var så vacker att jag började lipa. ah. najs. hum. 4/5 får de nog av mig. mest för nostalgi för jag började lyssna på dem för hum 15 årsen eller nått sånt. hehe. o det var måååånga i publiken som var i min ålder. så de var nog lika nostalgiska som jag!

nu ska jag ut i kylan o beskära äppel o päronträd med annelie! najs!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kan inte du komma hit å beskära våra äppleträd också? Vi har typ 10 stycken som inte nån gjort nåt åt på säkert 10 år....

2009-01-26 @ 09:35:47
URL: http://camilla-martinsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0