Jobbsök

Ja man söker ju jobb som en tok nu. hatar o vara hemma! har hittat ett jobb som verkar roligt. inom trädgård då såklart! hoppas att jag bli uttagen till intervju. snackade med chefen där idag o hon tyckte min bakgrund lät intressant. man kan även få franchaisa (eller hur det nu stavas) företaget, så man kanske ska ta o bli egen företagare? =) mamma o pappa har ju varsitt företag. fniss. fast jag har ju tyvärr mest sovit igenom mina företagsekonomilektioner. fniss.

nedu. dax o glo lite på tv. eller kanske städa lite.

Kommentarer
Postat av: Helena

Det låter ju spännande! :-) Hoppas du får komma på intervju. Det är bra att ringa och kolla läget och känna på dem som du gjorde. :-)

2009-01-29 @ 15:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0