3h på bio o sen OASIS!

Hoppas att dagen blir bra. ska på bio med helena. ska se tv-serien stormen som handlar om stormen gudrun. sen på kvällen ska jag till skandinavium o se ceasars och OASIS! ska bli kul o se sina tonårsidoler! hehe. najsnajs.

igår var jag o såg en dokumentär som heter "hälsningar från skogen" som handlade om människor i gällared. (nära ullared) verkligen finfin dokumentär! jag vart tidigt på plats och en tjej i min ålder kom o satte sig igemte mig i biosalongen. hon var roligt o bjöd på läkerol och babblade en massa. hehe. så vi satt o småpratade i typ 10-15 min. haha. lite ovanligt men väldigt kul. snackade lite efter filmen åså o sen sa vi hejdå. vet inte ens va hon heter men det var ett roligt o spontant infall i min tråkiga vardag. hehe.

igårkväll va ja o linusen hos magnus på drinkkväll. kollade på nån serie åså. det vart najs.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Roligt med konsert :)

2009-01-25 @ 17:15:13
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0