Rolig Helg!


Helgen har varit rolig. Full fart hela tiden. i fredags var jag hos några gamla polare  o lirade kort o kollade på lets dance och lirade lite risk åså. vart väldigt najs.

i lördags o söndags har jag, linus, pappa o bror tapetserat klart i gamla lyan.
Här är en bild när linus luktar på tapetklister.



I lördags var jag o helena på melodifestivalen! vi förfestade med några
tjejiga rosa drinkar! =) o så var vi lite fjortis o festade på vägen till
skandinavium åså.



Här är jag o Helena på skandinavium. spana in min fula schlagertröja.
som tyvärr blev förstörd sen då jag fick någon mystisk lila dricka på mig
från de som satt på raden över mig =((




ett fullsatt KOKANDE skandinavium. det var ett jädrans liv hela tiden! hehe. men det var jättekul o tiden gick jättefort!!


Oliver är nöjd att matte dragit fram massa skokartonger!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att ni är färdiga med gamla lyan nu :)



Verkar som du hade en trevlig lördag :) Såg Melodifestivalen på tv och vet inte vad jag ska säga, nog vad det miljoner ggr roligare förra året... KRAMIS

2009-02-09 @ 14:12:29
URL: http://www.frokenviktig.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0