Jobbintervjun!

va ju på jobbintervju igår för ett fast trädgårdsjobb. på en kyrkogård o i kapell o krematorium. det var 2st intervjuer. först folk från kontoret som supergrillade mig med massa knepiga frågor. puh. o sen en lite mer lättsam intervju med de jag ska jobba med. i 2h höll intervjuerna på totalt! jag var heeeelt slut efteråt. tur att brossan körde mig!

vi åkte en runda till allum. jag köpte födelsedagpresenter o sen så käkade vi!

var tydligen 120 sökande o de tog 5st på intervju. så lite duttig är man nog iallafall. haha! han som snackade mest bland jobbarna var iaf väääldigt imponerad av min meritlista. vet inte hur många gånger han sa det =)

så nu är det bara o vänta o se. ska ju på intervju på en annan kyrkgård imorn åså. bara säsongsanställning. men det är ju helt oki det åså.

idag har jag tagit bort stygnen o sett mitt svullna knä, tränat hos sjukgymnast, haft en brädspelslunch med brossan, varit en runda i kungsbacka, på fokus o handlat mat o ett nytt spel! vem vill lira spel med mig i helgen?!?!!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0