Zingo på sjukan.

Min fina zingo är på djursjukan. han har varit nedsövd o de har tagit bort tandsten på honom. jag får åka o hämta honom om 1,5h!! är så tomt utan honom. han är ju kär i matte så han brukar antingen ligga på mig när jag ligger i sängen eller så ligger han över mina händer när jag sitter vid datorn. så det är lite tomt.

tur att han inte hade fått dendära hemska tandsjukdomen som ofta drabbar gamla tisar (nja, han är ju iaf 6,5 år).
tog bort tandsten på oliver förra året. så han får nästa tandläkartid om 1 år. nu ska jag nog börja laga lite lasagne till mig o älsk. o ikväll ska vi på föräldrarinfo på försäkringskassan. o tills dess ska jag lyssna/titta på musikhjälpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0