Flytta lik på morgonkvisten..........

vink. har tagit lite bilder på jobbet idag men hinner inte lägga upp dem nu. bror ska komma över snart. har sjuuuk träningsvärk efter planteringarna som vi håller på med nu. plantera penséer. hehe. eftersom jag inte kan gå ner på knä får jag börja mig o detta gör att ryggen inte mår bra o jag har sjukt feta muskler på "undersidan av låret". najs.

började dagen idag med att flytta en kista från kylrummet till kapellet där det var begravning på em. liklukt är ju ingen höjdare kl 7 på morgonen. hehe. men men. det är bara o bita i. hehe. flytta lik på morgonkvisten....

va händer i påsk då? typ bara jag som är kvar i götet eller?! ensamt =(

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha kul morgonsyssla, men ngn måste ju göra det, strongt!



Om du inte har allt för mkt att göra idag kan du ta med dig lite redskap och plantera blommor hemma hos mig, du får lunch för besväret;)



Kram

2009-04-08 @ 08:47:55
URL: http://dismonia.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha kul morgonsyssla, men ngn måste ju göra det, strongt!



Om du inte har allt för mkt att göra idag kan du ta med dig lite redskap och plantera blommor hemma hos mig, du får lunch för besväret;)



Kram

2009-04-08 @ 08:48:42
URL: http://dismonia.blogspot.com
Postat av: Helena

Glad Påsk kompis! Nu bär det av norrut om någon timme. Kram! :-)

2009-04-09 @ 13:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0