Bonde söker fru.

Gaaa. måste ju erkänna att jag tycker att bonde söker fru är jättekul! Haha. man känner ju preciiiis hur dejtandet känns. när det är pinsamt o jobbigt o det blir tyst o sånt. hua. känns ju i hela kroppen precis så som de känner. ska bli kul o följa bönderna i höst. fniss.

idag mår jag lite bättre så imorn ska jag minsann gå o jobba. idag måste jag tyvärr gå ut en sväng. toapappret är slut. sux. antingen gå till turklivs o köpa toapapper för dyra pengar eller åka bil till hemköp. hum.

Ikväll ska jag o linus ha myskväll. Han åker ju på europaturné med sitt band imorn. blir borta i typ 10 dar eller nått sånt. då får jag o zingo, oliver, thermotroll, hector, amarantus, tant raffa o love klara oss själva! =) Så ensam är man ju aldrig!

Men men, smällar man får ta när man är ihop med en musiker. fniss. vore så kul o ha spelning med mitt band åså. fast det känns låååångt tills dess. vi har ju inte ens ett bandnamn. haha. kanske ska ha en bandnamnsspelning? folk får lägga lapp med förslag va bandet ska heta efter de har hört oss? =)




Linus. min rockstar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Martin är min rockstar. =)

2008-10-16 @ 18:26:29
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Weee! Snygg design!

2008-10-16 @ 19:02:21
URL: http://www.metrobloggen.se/gealach
Postat av: Helene

Linus och CO gör succeeeeee!

2008-10-17 @ 21:54:53
URL: http://kontrolleradgalenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0