Kontraktskrivning!!

Ikväll ska jag o älsk skriva kontrakt på nya lägenheten! Weeeee. 1 steg närmre stora fattigdomen som man kommer o vara i i ca 3 mån. men men. Till våren när man börjar jobba igen kommer man känna sig sååå rik! *fniss*

Känns som man håller på o bli sjuker. inget bra o ha ont i halsen o småhosta o näsan rinne. dumma. har verkligen inte råd o vara sjuker nu!!

Igår puzzlade jag klart ett till puzzel. det är skönt o puzzla. pratade i telefon samtidigt åså. haha.

Sosarna i götet har bytt ordförare. en på jobbet har varit ihop med hon som ska bli ordförare nu. när han var typ 18 o hon var 15. hehe. (han är 50 nu). undra om någon av mina x blir kändisar nån dag! fniss!

nedu. kl är 5.30 o nu ska jag ut i regn o blåst o åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej vännen. Brukar ha det problemet oxå. Uppdatera och låt sidan ladda klart ordentligt innan du börjar skrolla och klicka på bilder, så brukar det gå.

Grattis till lägenheten. Vi fick oxå en lägenhet med kort varsel, men lyckades bli av med våra lägenheter snabbare än tre mån :)

2008-11-19 @ 10:35:24
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0