Äcklad Del 2

ja då var man nära att käka kött en gång till idag då. sux. ja o linus var på paprika o skulle käka. linus beställde mat efter mig o sa när vi satt oss att de flyttade om plocktängerna som de tog maten med mellan köttet o pastan. ja, då försvann min matlust totalt. linus käkade upp o sen gick vi! sux. inte mycket mat man fått i sig idag.

bror, kusin, farmor o faster är tydligen på liseberg. jädrigt schysst o fråga om jag ville följa med!!!! fyfan säger jag bara!!

får hoppas att slutet av denna hemska dag blir roligare än vad den har varit! Ska dränka mina sorger i 1 flaska vitt!

Kommentarer
Postat av: Helene

usch ingen bra dag nä....

2008-07-26 @ 18:54:03
Postat av: Magnus

Japp, Paprika är konstiga. Salladsbar som inte har något vegetariskt på menyn och som tror att räkor är vegetariska...

2008-07-28 @ 09:23:27
Postat av: anonym

Man ska inte äta på Paprika över huvudtaget! Dom behandlar sin personal som SKIT, ändrar datum i kontrakten, fifflar som helvete när hälsovårdsnämnden ska dit för inspektion. Listan kan göras LÅNG på skit som händer på Paprika, så stöd aldrig mer den restaurangen. Jag blir överlycklig den dagen dom åker dit så jävla fett för nånting, så dom får stänga varenda restaurang dom äger. Sprid ordet vidare, för det förtjänar ägarna. USCH! // före detta anställd

2008-10-03 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0