-8.2

Tjohoooo. jag har gått ner 8,2kg sen jag började min nedgång den 24e januari! Tänk att jag gått på diet varje måltid sen dess. hehe. men jag käkar ju vanlig mat så det är igentligen ingen skillnad. 1825kcal per dag.

i helgen var linus i kalmar o spelade in. så jag o pluttan har varit själva heeeeela helgen. jag har inte orkat åka till någon o ingen ha velat komma hit så jag har kännt mig väldigt ensam. men men. jag är ju aldrig helt själv iaf. men det känns som lite envägskommunikation när man bara snackar med linnéa o katterna. haha. linus ska vara borta flera helger i rad nu. får se till att nån vill leka med oss då. hehe.

va har du gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: Magnus

I helgen har vi rensat ogräs. Det är långhelg här (klämdag och sedan 17:e maj), så det kan nog bli lite mer ogräsrensande innan helgen är slut...

2011-05-16 @ 07:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0