Hemma igen!!

Tar o premiärbloggar från min köksdator! har lånat en laptop av min bror så jag ska kunna grejja med viktklubb utan o springa fram o tebax till min dator i mitt rum. visst. det blir väl lite mindre motion. men det är det verkligen värt då jag slipper släpa linnéa fram o tebax. hon gillar o vara i köket =))

varit superhärligt o vara hemma. trivs verkligen där. hunnit träffa lite folk åså. moni o johanna med barn o föräldrar o syskon =) o karin o agnes o nina o melvin o miranda. supernajs. förutom att linnéa tycker att aaaalllaaaa är jätteläskiga (utom närmaste familjen då). så det är mycket gnäll o tårar. o vill helst krypa in i mamma där är det tryggast. pluttsnutta.

mormor har flyttat till ålderdomshem. det är jättehemskt där. tycker jag. hua. gamlingar som är typ helt borta som de sätter framför tvn. ne fy tusan. hoppas att mormor kommer trivas tillslut. hon förstod inte riktigt att hon ska bo där på heltid. pratade bara om när hon ska få komma hem. även fast massa av hennes möbler o kort o så fanns i hennes lya. jättesorgligt =(

imorn ska jag på jobbintervju!! kl 9. 12h kvar alltså.hehe. linus ska vara lite pappaledig då. missar tyvärr rytmiken men hoppas att kunna komma till fikan iaf =)

var föresten med i radioprogrammet Christer idag igen! =) hehe. o linnéa hördes tydligen lite åså =) hehe. jag pratade om min största fobi som barn. hehe. morfar skrämde mig när jag var liten o sa att om man pillar sig i naveln går hela magen upp. hum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0