30 år

imorn fyller jag 30 år! tjoho. fin jämn siffra =) känner mig mer som 30 är 20 iaf. men tror dock att livet kommer att vara bättre vid 40 än va det kommer att vara vid 30. men men. vi får se då. hehe. igår hade jag släktkalas. mamma pappa bror linus mamma o linnéas ena kusin var här. käkade suuuupergod mat hela dagen o hade det jättetrevligt. fick bland annat pengar, pulsklocka o symaskin!!!

har fått lite olika jobb åså. tackade ja till det som hade bäst betalt. hehe. för att få upp akassan o så sen. ska börja jobba 11 april till sista september. får inte käka frukost i lokal så kommer inte o kunna gå på toa på hela fm. det blir inte lätt. men men. får väl gå på nått sätt. eller kanske förhandla lite om det.

ikväll blir det bingolotto hos angelica igen! weee.

om jag fick välja va jag ville just nu skulle jag nog sova. eller kanske sy nått med min symaskin, eller virka. eller att nån kompis skulle komma hit. ja det hade varit det bästa. men men.

Kommentarer
Postat av: Panda

Vad skönt med jobbet även om det låter inte alls kul att man inte får gå på toa? skumt, men finns väl en anledning till det, antar jag!



Grattis i förskott!!!! kram

2011-03-27 @ 21:15:59
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0