sista dagen.

idag är det deadlinedagen! allt ska vara klart. iaf med häckklippningen. får se om jag måste jobba över för 3e dagen i rad. jaja. igår gick det bara bra. vi var 6 pers! (vi brukar bara vara 2 annars). bland annat hade han hyrt in en penisionär från pensionärspoolen! heheh. en suuuperskön gubbe på 66 år som jobbade jättebra o var supertrevlig. vi kom fram till att hans fru hade bott i samma hus som mig. o att det var i detta hus som han friade till henne!! hihi.

imorn är det midsommar igen! =) vi kör samma tradition som förra året =) för midsommar är väl traditionernas dag? o julafton då åså såklart. hehe.

grattis s & o som gifte sig igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Viktig - Tvillingmamma och trebarnsmor

:) nu när du säger det så, ja jag tror hon höll i hans hand, för jag fick "koppla" loss honom när jag lyfte över honom till hans säng :) Glad midsommar gumman!

2011-06-23 @ 06:20:02
URL: http://www.frokenviktig.com
Postat av: Helena

PENISionär - really?! ;-) Hahaha!

2011-06-23 @ 08:54:35
Postat av: polly

hahah. det var en man iaf =)

2011-06-26 @ 17:31:28
Postat av: Helena

;-)

2011-06-27 @ 08:43:00
Postat av: Panda

Tack sötis:) Puss och kram <3

2011-06-27 @ 23:45:12
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0