lite besviken =(

Linus ska på 1v europaturné om någon vecka med ett band som han igentligen inte spelar i. igår fick jag höra att ALLA respektive skulle få följa med. alla utom jag då.......mig har de inte inte frågat. inte för att jag skulle hänga med för jag jobbar ju o linnéa kan inte ha barnvakt i 1v. men endå. fråga kan man väl göra iaf. besviken. de har ju endå fått ha sina män hemma hela tiden. linus har ju varit iväg i kalmar i kanske 5-6 helger nu för han ska repa. sux.

ne, jag är nog för gnällig. men jag har såååån jääävllaaaa träningsvärk så det finns inte. igårkväll kunde jag knappt röra mig. hehe. vi öste barkmull heeela dagen igår. ska göra det idag åså. hehe. men sen är det heeeeelg! linus ska till kalmar ikväll o kommer hem vid 23 på söndag. likadant nästa helg. har inget planerat alls denna helgen. så är det nån som vill leka med oss så .......

Kommentarer
Postat av: Panda

Jag skulle också varit ledsen:(

2011-06-10 @ 09:52:23
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0