shopping

idag har jag köpt en paraplysulky för 350 pix =) vi ska ha den till helgens tågresa. vågar inte bära linnéa till stationen. är jo tokhalt ute. har även köpt superbra 1årspresenter till linnéa. är sååå nöjd!! ena grejjen blev lite impuls men när linnéa fick se den så skreeeek hon av lycka så då vart ju bara tvungen o köpa den. fniss.

tänk nästa vecka fyller pluttan 1 år!! galet! =)

idag har hon varit tokpigg. bara sovit 10min i bilen sen hon vaknade idag på morgonen!!! vi brukar ju samsova typ 1-2 pass under dagen så jag är heeeelt slut! fniss. behöver ju sova! =) men nu är det ju inte långt kvar på dagen. kanske ska åka o storhandla åså. får se om jag orkar. jag är heeelt slut! =(



Linnéas nya vrålåk =)

fick ju kommentar direkt på fb att den inte alls var bra. tack för den lixxom! kul o höra! visst fattar jag åså att den inte är superbra eftersom den kostar 350 pix! men det är ju som sagt bara en slit o slängvagn som vi ska ha till helgen när vi ska åka tåg!! är ju ingen vagn jag skulle gå långpromenixer med!!!

då har vi ju denna ist. teutonia fun!


klart att det är skillnad på vagn o vagn. denna kostar ju lixxom 7000 pix! klart den är bättre!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kanonbra! Vi vågar inte heller gå med Alva så hon får sitta i vagnen på skitsträckor som vi lika gärna kunnat bära henne numera;)



Vagnen är säkert kanon, perfekt som slit och släng, helt klart! Ska nog fixa en själv :)

2011-01-12 @ 13:19:33
URL: http://dismonia.wordpress.com
Postat av: HeLeNa

Kommer del 3 (om din bror) idag? :-)

2011-01-12 @ 16:16:20
Postat av: polly igen

hehe. ne del 3 kommer idag ist =)

2011-01-13 @ 10:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0