Dag 01 – Presentation

Ja då börjar vi med listan då. vem är jag? Maria fyller 30 om ca 2 månader, bor ien 4a på en ö utanför göteborg med sambo, dotter som fyller 1 år nästa vecka! och 2 katter. Nu är jag mammaledig, men hoppas på att få fast jobb på mitt gamla jobb på kyrkogård inom några veckor, annars blir det nog säsongsanställning detta året åså. 

gillar att träna, träffa polare, gå på bio, läsa böcker, sitta på nätet, ha ordning och reda och fint omkring mig, myskvällar framför tvn med sambon och pussa o gosa o leka med min söta dotter. 

ogillar smulor, när det är stökigt, arbetslöshet, att vintern är så lång, 

Ja det får bli en liten presentation det.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men, du bor ju I Göteborg. ;-) Fast på en ö.

2011-01-10 @ 12:13:56
Postat av: Panda

Kan du kommentera på min blogg nu? Ändrade inställningarna lite. Hur ser det ut? Då ska man ha googlekonto men tänker att det räcker med vilken mailadress som helst. Fattar inte hur jag ska ställa in för vill inte ha massa anonyma kommentarer hur som helst bara...

2011-01-11 @ 03:38:42
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0