1årskalaset!!



Igår fyllde pluttan 1 år!! fick frukost på sängen (sista amningen) och paket i sängen vid kl 7! =)
på em var det storkalas med ca 20 gäster. har inte räknat hur många vi var. tack alla som ville komma och tack för alla fina presenter som linnéa fick!


2m lång tusenfoting!!


paketöppning med pappa.


Imorn ska jag börja banta. 20kg till mål. ska börja med 10kg på 3 månader. skulle kunna börja idag för linnéa har inte ammat idag, men jag har indiskt kvar sen igår o då kan jag inte veta hur många kcal o fett,proteiner och kolhydrater det innehåller. så jag börjar imorn ist. kanske ska käka mitt sista chips idag? hehe.

Kommentarer
Postat av: Panda

Var trevligt att vara hos er:) Jättesöta bilder, särskilt med tusenfotingen, eller 52-fotingen, som vi kom fram till!



Lycka till med att börja med dieten!

2011-01-23 @ 13:40:15
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0