1 v kvar...



Här är jag o min stora kärlek på min 30årsdag för precis 1v sen. hela lilla familjen var hemma och vi var en sväng på universeum på dagen o sen blev det tacos på kvällen. hade en supermysig födelsedag!! hade ju haft lite släktkalas innan o nu i helgen hade jag massa kompisar över åså. det vart superkul. fick JÄTTEBRA presenter! ojojoj, mina vänner känner mig verkligen!! blev så glad för allt!!

Om 1v börjar jag jobba. är alltså min sista vecka som mammaledig nu. jag är suuuuuperledsen. jag vill ju alltid vara hemma o pussa på linnéa o mysa o gosa o gå till öppna förskolan, o gå på rytmik o träffa kompisar o gå ut på långpromenixer. men men. vuxenlivet kallar. dax o börja jobba. ska ju jobba till sista september, sen blir jag nog arbetslös igen så då kan vi fortsätta o mysa nästan på heltid igen. hon kommer ju att gå på förskola i 15/h i v om jag blir arbetslös.

ne. nu ska vi mysa lite o sen blir det öppna förskolan i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0