Ensamt

är ensam hemma med linnéa. linus är i kalmar sen i lördags. han ska vara där tills på onsdag. han kommer hem efter vi lagt oss på onsdag =( tråkigt. han skulle spela in imorn åås med en polare. men det blir inte av, så han kunde lika gärna komma hem imorn fast han har ju köpt bilj tills på onsdag.

idag har jag o linnéa varit en liten sväng på ÖF. gillar o vara där. men vi stannade bara 1½h sen var jag o linnéa så trötta så vi gick hem o sov i 1h ihop ist. är supermys o sova ihop, ligga nära nära o känna hur hon andas och är helt lugn o trygg. myspys. vi brukar sova typ 2-3 pass ihop varje dag. men på nätterna får hon sova själver i sin spjälsäng som står igemte min säng. blir lite trångt o sova 2st i 90 säng hela natten. hehe.


typ nån dag gammal bild =)
måste öva på mage


supermassa grattis till mamma o pappa som firar 30årig bröllopsdag idag!!!!!!!!!



japps. jag e åxå med på bilden... i magen =))

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, du och din mamma är ju sååå lika, speciellt på denna bilden! :-) Din bror är mer lik er far. Hihi!

2010-09-14 @ 08:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0