Sux!!

Var på första hjälpen kurs med inriktning mot barn, del 2 igår. sååå tråkigt o hemskt. mest för att jag kommer in i dendära hemska skolrollen som man hade. när man försöker göra sig osynlig hela tiden o hatar att svara på frågor inför alla och man tycker att allt man säger låter helt fel o man bara typ stammar fram svaren. HUA!

blir ju inte bättre på fikat när man sitter på långsidan och bruden igemte mig vänder ryggen till mig så jag får sitta för mig själv i ett hörn typ. sux. o inte kände jag för att sträcka mig förbi henne o fixa en macka till mig så jag drack bara vatten på fikat. sux!

Linnéa min sötaste har iaf fått upp tand nr 3 nu. så nu har hon 3st tänder längst ner =)


läskig första hjälpen docka i linnéas storlek =(

Kommentarer
Postat av: jojo

Skit i dem! Kan förstå hur du känner- var inte heller den som ville synas.. Men om hon inte ville prata med dig var det hennes förlust å hon var inte värd det heller! Kramar!

2010-10-30 @ 22:00:10
Postat av: Panda

Tråkigt att hon var avig mot dig:( Den där dockan ser riktigt läskig ut!

2010-10-31 @ 22:38:30
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0