Vovve på sjukan.

Tänker på lilla lizzy som är på djursjukan nu!!!! hoppas allt går bra!!!


Lilla lizzy o linus.


Idag ska jag o linnéa till bvc. har inte varit där på typ 3 månader så det ska bli spännande o veta va hon väger nu o hur lång hon är! =) synd bara att det är massa snö ute o plusgrader. blir tungt o gå med vagnen. sen blir det nog en sväng till öppna förskolan åså hade jag tänkt mig. hoppas att det inte är massa sjuka barn där. vill verkligen inte att lillan ska bli sjuk igen! igår vart vi o hälsa på elin o angelica i deras nya lya! o i helgen var pernilla o vilja här o busade lite. så kul o träffa folk igen! bror var över en sväng igårkväll med kläder till linnéa från mamma o pappa åså! ikväll ska linus repa så det blir o vara home alone med pluttan hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, hoppas verkligen. Vet inte vad jag ska göra om hon dör! Är så orolig. Men de sa att hon lekte hos veterinären men hon var i syreburen ännu. hoppas jag får hämta henne imorgon men om hon är dålig så är det såklart bättre om hon är kvar. Lilla sötisen.

2010-11-23 @ 17:15:08
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0